2008-10-18
You better learn how to treat us right
Kl är 07.33 och jag börjar om 27 minuter, huvva vad jag är trött. Hade trevligt i går i alla fall, var med David, Calle och Diego och jag har en känsla av att David får alla sina skämt från Diego, eller så är det tvärtom. Hmm.. Måste lista ut det. Haha, ne nu ska jag göra mig i ordning för jobb.
But somehow I'm still alive inside
You took my breath but I survived
I don't know how but I don't even care.
2008-10-17
You thought that I'd be sad without you
Snart börjar jag jobba då, fan så jobbigt. Har praktik på ett ålderdomshem och måste jobba kväll, på en fredag. Väldigt roligt, eller så inte va! I kväll ska jag i alla fall när jag slutat vara med David och bara ta det lungt, jobbar ju helg också så jag börjar kl 8 i morgon bitti. Så det bli bara att ta det lungt i kväll, och i morgon ska jag ju till Majsan och fira Maria. Hon fyllde ju sexton i går, Grattis!
Snart har jag ju också läst ut Jurtjyrkogården, Sjukt bra bok. Om ni sett filmen och säger att den är dålig utan att läst boken är ni konstiga. Filmen blir bra om man läst boken så det så. Stephen King är bra, förjävligt bra igentligen. Har sett en hel del filmer av han men dock inte läst så många böcker, faktiskt är jag på min andra nu, fast det behöver vi ju inte säga till någon. Den första boken jag läste var också bra, faktiskt en av de bästa jag läst, Flickan som älskade Tom Gordon. Läs den!
Jag låter som nån jävla tönt som sitter här och pratar om böcker, haha ne men nu ska jag se klart Gossip Girl sen jobb, vi hörs sen =)
You know I'm not gonna diss you on the internet,
Cause my mama taught me better than that
2008-10-15
I don't wanna loose you
Jag vet att jag alltid kommer titta en extra gång på telefonen innan jag somnar bara för att bli besviken en gång till när jag inser att du inte försökt få tag på mig, jag vet att jag alltid kommer tänka på dig när jag far till staden du bor i, när jag ser ditt namn eller när nån bara pratar om fotboll.
Du fanns överallt då och du finns överallt nu..
2008-09-25
Searching finding losing.
Du kommer inte såra mig, du kommer vara bra. Du kommer inte behandla mig som alla andra gjort, men ändå vågar jag inte öppna mig för dig, jag vågar inte säga till dig hur jag känner. Men ändå vill jag ställa mig upp och bara skrika rakt ut, att jag vill ha dig.
För det är just det jag vill, jag vill ha dig vid min sida. Jag vill lära mig älska dig på ditt sätt. Jag vill att du ska ta mig i din famn, jag vill att du ska känna mig så som jag vill känna dig.
Men ändå, sitter jag här och är rädd för vad du ska tycka. Vad du ska säga, så jag tror jag bara sitter kvar tyst och kväver det där lilla skriket som vill komma ut..
2008-09-21
hold on, hold on, be strong.
Ja, jag erkänner. Jag har aldrig varit så rädd för mina känslor som jag är för dem just nu. Jag tycker om dig, det gör jag. Men jag vill inte förlora dig som vän. För det skulle jag inte klara.
But there's always someone out there who'll be there for you
There is always someone out there who'll care for you
There's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong
2008-09-18
Well let's step outside,
Just for a while.
No we won't get caught,
Well that's what I thought, until we cry.
2008-09-10
thats not how love should be..
Jag sa att jag alltid skulle älska dig och jag ljög inte. Jag älskade dig då och jag älskar dig nu, inte på samma sätt och inte med samma känsla. Men jag älskar dig. Jag kommer ihåg den kvällen du trodde jag sov, och du låg bredvid och strök mig på kinden och sa: vad som än händer kommer jag alltid älska dig. Just där och då, ville jag alltid vara din jag ville alltid vila i din famn.
Men något förändrades det var något i din blick som aldrig funnits där tidigare, jag visste att du skulle bryta ihop och jag visste att jag skulle förstöra dig och tro inte för en enda sekund att jag har njutit av det. Visst saknar jag dig och visst kan det komma dagar då jag tror jag gjort ett misstag. Men någonstans kanske det var jag som förändrades och inte du…
Jag hade nog fel, det kanske inte var dina ögon som har förändrats, det var nog mina.