2009-09-02

And so the lion fell in love with the lamb.

Väntar på att maten ska bli klar, köttbullar och pommes. Ska väl typ vara med Issa och Maria sen eller nå jag vet inte riktigt eller så ska jag gå ut och gå med Sniper. Jag vet inte riktigt hur de blir.

Skolan gick bra kort och enkel dag, började med samhälls och sen Svenska sen fick vi sluta. Vi pratade också om vaccinet mot svininfluensan, min mentor tyckte det var dumt av mig att inte vilja vaccinera mig så hon kom på massa argument osv osv, men icket sa nicke. Här ska de då inte vaccineras någonstans. Så det så!

Men men nu är maten typ klar, så nu ska jag äta.


Puss!


So is it goodbye?

Is it time to set you free?
Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed



God morgon, typ pissigaste vädret man kan tänka sig. Så jag tar bussen till skolan i stället det regnar ju typ och har sig tror ja. Vi har bara två lektioner idag så det är ju rätt lugnt.

Senare ska jag väl troligtvis fara och kolla på Viktors lägenhet, får se om jag får med mig nån.

Men men nu ska jag dricka kaffe och äta upp flingorna.


Puss!



2009-09-01

I wish I could follow you to the shores of freedom,

where no one lives.


Tror Henke är min räddare i nöden alla gånger! Kom just in varit med sniper och henke på konsum, innan de var jag hos Issa och vi for på dollar store osv. Har som inte hänt så mycket det vill säga. Snart ska jag hoppa i badet och läsa en sväng sen är det sängen som väntar som ska delas med min lille bror. Har sovit så mycket med Issa så känns typ konstigt att sova själv. Så det blir mys att sova med Jonathan.

Men nu väntar badet,



Puss!

when the drugs don't work no more,

you get high on life.

Skolan gick rätt så fort idag, har haft ont i huvudet sen lunch så när jag kom hem fick jag i mig kaffe och det släppte. Koffein koffein koffein..
Hade typ bara op lektioner idag så det började krypa i kroppen av uttråkning den sista timmen. Sen efter skolan gick jag på en promenad med sniper, till tuna och tillbaka typ. Skönt skönt.

Sov som sagt hos Issa igår, och jag läste ut så länge vi båda andas, så nu har jag läst alla fyra böcker och ska börja på genom dina ögon tror ja att den heter. Hoppas den är lika bra som de fyra andra Stephenie Meyer har skrivit. Tessan var ju så gullig så hon lånade ut den till mig innan hon ens har läst den, det var som små gulligt tyckte jag.

Men men nu ska jag väl gå och hjälpa mamma med maten. Skriver kanske sen.


Puss!

2009-08-31

Baby i can feel your halo

hallo i stugan, nu sitter jag hos Issa och bara sitter. Vi var nyss ute på en lång promenad med sniper, det var skönt skönt. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra hon ska typ plugga (hon har fått läxa redan =D) och jag ska väl läsa klart så länge vi båda andas. Vill typ inte att den ska ta slut, huvva så hemskt att det inte kommer nå mer böcker.

Men men nu ska jag vara social med Issa.

Puss!


she saw my comb over, her hourglass body

Hallo, nu bär det strax av till skolan. Ska ju dock inte klaga ett skit eftersom vi har typ världens bästa schema. Men men, börjar med teckenspråk nu på morgonen sen så har vi idrott sen har vi eng b sen så är de slut! haha.

Jag ska verkligen försöka börja skriva igen, maria ville det så hon skulle ha nå att göra på sina lektioner. Men men nu måste jag klä på mig.



Puss!

2009-08-28

Bite me.






Jag drar en Issa.