2010-08-23

Don’t you take chances

You might feel the pain.

Snart ska jag till skolan, ganska tungt om jag får säga det själv. Men som sagt roligt att träffa alla flickor!!

Fyfan, jag har hållt på att flytta möbler, dammsuga och skura hela dagen igår. Det värker i varje del av kroppen speciellt ryggen, känns som om nån har stått och bankat mig med en hammare.. Haha men jag är ändå kung! ;D
Nu kommer jag se ut som han i flera månader ;D




2010-08-22

Ordning o reda, lådvin på fredag



Så här ser mitt shema ut för en månad framåt. Ganska så chill om jag får säga det själv, fast efter 4 veckor fylls onsdan ut med soms, och sen efter ytterligare några månader fylls även torsdan ut med soms lektioner.. Det var mindre kul..


So I'm grindin with my eyes wide,

lookin to find a way through the day, a life for the night
Dear Lord you done took so many of my people.


Nu är byggar Klas i gång i mitt rum. Eller ja det vill säga, jag har monterat ner min soffa i miljoner bitar. Cool jag är!

Ska byta säng med mamsen, sen stoppa i in en jätte bokhylla. Har ju målat om två av mina bord också, till svart :) Nice nice, förstår inte riktigt varför jag inte gick bygg. Jag menar jag är fan född till de här ;)



Glädje i sång.

I know i got a problem

By doing this behavour.

haha, jag har fan kommit fram till att mina grannar är vampyrer eller nå sånt där. De hörs fan bara på natten, och enligt mig är de inte normalt!

Skola på måndag, vilket suger sten hårt. Men dock jävligt roligt att träffa tjejerna!!

Men men nu ska jag typ lägga mig och se tre kronor.

Sometimes when your whole world is under collapse, sit back and just close your eyes. I mean, what else can you do? The Earth is like a carousel that will always continue to spin, and you will never get the chance to get off this carousel.





2010-08-20

För att du syns överallt är det det inte säkert att du finns,

det är en konst att bara fylla hål.

Nu var det som ett tag sen jag skrev. Är inte riktigt bra på det här längre.
Men men, jag kanske ska berätta lite om vad jag gjort på slutet av sommarn.

Jag, Maria, Issa, Maria, Robin och Jesper for till Stockholm i fem dagar. Det var sjukt roligt, kan lägga upp lite bilder senare! :)

Igår for jag, Maria, Amanda och Issa till Frostkåge och hälsade på våran Tessan!! Vi fick se hur hon hade på solvik osv, det var jävligt trevligt!! :)

Men men, nu ska jag städa i hop mitt rum och byta säng med min mor.

2010-08-08

I miss you,



I'll try to be strong, for I have overcome you. I promise .. It's just a bit difficult right now, when I can not get you out of my head. But I know that in time you will probably just be a small dot for me. I just need to learn to stop thinking about you, but it's just a bit hard ..

Do you think there will be more after this? Or will it just be me? Me with my wishful thinking and clenched words that I have actually come over you? I actually believe it.

I miss you but I'll try to be strong.