2010-05-17

When I don't know what I'm suppose to do

I hit my knees and I pray to you
Cuz we don't always believe in you
But one day we gon' know the truth




Shit, fy fan vilket väder vi har!! Fått lite färg idag till och med! Har haft en ganska kämpig dag, började med en lång/kort promenad med sniper på 20-30 min, teckenspråk, sen idrott som jävlat tog knäcken på mig. Massa joggning och skit.. Satt på biblo med Issa nått tag innan jag började gå mot mjölkudden.

Pontus mötte upp mig så vi gick till Tessan och drack kaffe. Efter det gick jag till Issa och hjälpte hon att kratta sen så kom MariaS förbi och vi spelade som vanligt kort ;)

Nu har jag just kommit upp från badet, ska börja skriva lite psykologi så det blir klart.. Sen väntar ju svenska uppgiften också...

Over and out,
Puss!


"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." -Bob Marley.

Inga kommentarer: