2010-05-19

You say you wander your own land

But when I think about it
I don't see how you can
You're aching, you're breaking
And I can see the pain in your eyes.


Ännu en solig dag, fyfan så jäävla skönt med sommar!! Praktiken gick bra igen som vanligt, lite segt men ändå bra. Efter det gick jag till Issa där Amanda och Mary var. Vi satt i solen ett tag och bara njöt.

När Issa och Amanda skulle till körskolan for jag och Mary till mig och laga ihop nå käk, sen joina Pontus oss. Lite senare kom Maria Nl och Robin med bäbis vovven, så då fick Sniper och Xina leka av sig lite.

Sen när alla farit hem gick utan Pontus då, gick han, jag, mamma och micke till stranden och badade sniper.

Nu sitter jag här ska se lite Andra avenyn sen sova. Praktik kl 7 sharp i morgon..

Over and out,
Puss!

Inga kommentarer: