2008-12-01

You say hello, inside I'm screaming I love you

Idag har det varit jävligt trögt, först skolan. Tråk! Sen så stan en snabbis med tjejorna, sen storheden med mamma och julhandla. Det var i allafall roligare, köpte en parfym, hårfärg och en kortlek. Så jag är rätt nöjd. Sen så gick jag till MariaNl och där satt MariaS, Issa och Jessica. Först satt vi och såg jerry springer (BÄST), sen så gick vi vidare till mig när issa for och träna, och hos mig satt vi och spela kort. Som har blivit våran kvälls sysselsättning.

Allmänt är jag jävligt förvirrad och väntar mest på något så jag ska känna mig bättre, men tyvärr har det inte kommit något. Har gått som en zombie mer än två veckor nu. Jag orkar inte längre, något måste ju vända vinden eller hur? Ja, jag vet inte..

oh boy
You make me feel so
oh boy
You really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really wanna..

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more


Får rysningar varje gång jag hör den här låten, varje jävla gång. Och jag tänker endast på en enda person när jag hör den. Och han, han är grym!

Inga kommentarer: