2010-03-24

Alice kan vara vem som helst.

Alice kan vara någon du känner. Alice knarkar.

Har läst ut engelska boken nu Go ask Alice, puuh säger jag bara typ sista minuten? Ska ha redovisning på fredag, så det kändes skönt att den äntligen tog slutt. Handlade om en tjej som blev i lurad LSD och var helt fast i det i ett år, sen så dog hon. Riktigt hemsk bok..

Måste bara säga fy åt helvete med droger, det finns absolut inge bra som kommer ur det. Oj du mår toppen i en timme eller fyra, ja men det är väl fan ingen jämfört med att förlora dina nära och kära?

Jag förstår inte, har många kompisar som man ser förändras genom den här skiten. Vissa kommer fram och hälsar när det är höga och borta de skäms inte alls för det och det tycker jag fan är bättre för om du valt att ta droger så stå fan för det, för ingen annan kommer göra det åt dig. Sen så har jag de kompisarna det gått djävligt snett för de som aldrig kommer komma tillbaka till verkligheten, sen har jag kompisar som inte ens känner igen mig och andra de umgåtts med förut.

Jag kommer troligtvis aldrig förstå vad fan man får ut av det, för enligt mig är det bara massa jävla SKIT. Blir så arg när jag bara tänker på det.

Over and out,
Puss!

Inga kommentarer: