2010-03-24

"We're all mad here"

Nu sitter jag här med Maria, haha spelar nå jävla robot unicorn attack. Haha vi och våra spel! ;p
Hon ska i alla fall spendera natten med mig eftersom mamma jobbar natt och jag vill inte vara själv, buhu för lilla mig. Men tur man har vänner! ;)

Men men i morgon skulle Nathalie komma förbi efter skolan, hon ville träffa Sniper och jag menar vem vill inte det? ;) haha lär väl att bli lite psykologi också, så man får det bortgjort.

Men nu väntar duschen sen ska man väl loda sig lite med Maria, sen ska vi skeda!!

Over and out,
Puss!
"Why is a raven like a writing desk?"
"No wonder you're late. Why, this watch is exactly two days slow"
"Twinkle, twinkle, little bat! How I wonder what you're at."

Måste bara tillägga, var ju och såg Alice i underlandet för nått tag sen. Och jag ÄLSKADE den, men jag ÄLSKADE Johnny Depp som Mad Hatter ännu mera!! Under jävla bart!!

Inga kommentarer: