2010-03-25

Den som ruvar på hämnd håller sina sår öppna.

Sant som fan ska jag bara säga..

Rolig dag, kanske nej? Ja i natt väckte Sniper mig kl 3, han var så bajsnödig så hela han bara skakade. Och jag bara flög i mig kläder och sprang ut med han, klarar verkligen inte av en sekund med att se min bäbis må dåligt. Men tror ni jag kunde somna om? nej, kanske en halvtimme efter..

Sen på skolan har vi bara haft psykologi, glömde ta prov helvetet. FAN!! Men det löser sig. Efter skolan så gick jag och Natta på stan en sväng, så jag köpte ett par jeans leggings, äckligt snygga enligt mig. Det var två för 199, så vi delade jag och Nathalie.

Nu sitter jag här och väntar på bussen så ska jag åka tillbaka in till stan så ska jag möta upp Issa, ska agera som ett moraliskt stöd. hoho.

Se vad jag hunnit idag, och klockan är bara tio över tolv!! Ikväll ska jag och Sniper kanske gå förbi Erika, och det skulle vara skit trevligt faktiskt! :)

Men men nu ska jag dra,

Over and out,
Puss!

Inga kommentarer: